Cik DieLot

Foto saya
luahan hati aku campak sini .korang baca okayy .aku tahuu pengkid tuuh dosa .akuu ponn tahuu yang kau niee minta penerangan akuu .dann kau perlu tahuu .yangg aku daa tahu semua tuuh .ta payah nak ajar aku bagai nakk beria bajet kau tuuh ustazah pilihann masyeh :)

Rabu, 15 Februari 2012

Hey I miss you like hell ♥

Kay , tahu tak ? saya  rindu RANDY ALIF sgt sgt oh . Sumpah tak tipu , klu boleh nak always ngan dia . #nak nanges rse . HAHA . Cengeng ? WTH , ♥ saya nak dia tahu yang saya betol betol sayang dia . Kay , sumpah sedih ni . RINDU nyeeeeeee~ \
: Awak , mane awak ? Saye nak cakap dgn awak .da lame kita tak rapat mcm dulu , text pun jarang , dulu selalu je kann ? Awak , ye saye tahu . Awak tak sayang saye . awak da rapat nan PEREMPUAN laen da skrang , err jelous teruk ni haha MEREPEK sajakann ! haihhh, Saye tahu semue laaa awak , tapi saye betol betol perlukan awak . saya tak buleh keluar dari MIMPI BURUK tuu :'( lagi2 text dea semalam betol2 menghina saya.semua orang igt saye okay , sbb dorang igt saye TAKDE PERASAAN n angap saya tak ada masalah. Takpe , saye tak salah kan dorang pun sebab dorang taktahu. Saye salah DIRI saya sendiri:) . Tapi bukan tu yang saye nak cakap act .. Saye nak awak datang , buat saye gelak . Tolong laaaa , muncul awak . Saye dga macam macam awak . Tolong laaaa , datang laaaa .  walau saye hanye bisa memiliki PERSAHABATAN bersame awak :'D 
Maybe I cant be the one for you 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar