Cik DieLot

Foto saya
luahan hati aku campak sini .korang baca okayy .aku tahuu pengkid tuuh dosa .akuu ponn tahuu yang kau niee minta penerangan akuu .dann kau perlu tahuu .yangg aku daa tahu semua tuuh .ta payah nak ajar aku bagai nakk beria bajet kau tuuh ustazah pilihann masyeh :)

Selasa, 16 April 2013

Tanjung bidara :)


♥ assalamualaikum ,

izinkan saya membebel dekat blog saya ni untuk satu cerita , TANJUNG BIDARA . 13&14 april , walaupun hanya 2 hari 1 malam saya berasa sangat gembira dapat berkumpul dgn korang semua untuk kali yg pertama :) .haruslah untuk kali yg pertama sebab saya pun baru kerja dekat hotel tu kan ? bersama dengan awak semua boleh membuatkan saya lupa akan kesedehan saya :) hihi . maaf la nak berjiwang jap. at sana sempat lagi kita karoake beramai ramai.smpai ribut..hujan lebat.kemah terbang semua ada.makan sesedap.kenyang perut saya ni memanjang.ade rezeki kita berkumpul lagi yea :*


#saya sayang akak saya melda :* walaupun dia selalu cakap saya lembab , bodoh . penakut . gedik . apa je yg die cakap saya tak kesah sebab saya tahu saya memang mcam tu :') . bersama dgn dia saya dapat merasakan kaseh sayang seorang akak . terima kaseh sebab sudi rapat dengan orang cm saya hihi . iloveyouu . 3 bulan da kita kenalkan akak . :D

#thanks kepada mohd zailie sebab jage sejuk , panas . sye smpai awak tak tidur at sane hee . :')


♥ tercipta lah satu kenangan bersama dengan korang :'*


sekian cerita hari ni

1 komentar:

  1. Sebagai seorang abg yg perihatin terhadap adiknya, tak salah kalau abg jaga lina kat sana. Abg xda adik or kakak perempuan so abg anggap la lina mcm adik abg sendiri.. So mmg abg rasa bertanggungjawab jaga lina kat sana.. Xda sbb lain pon.. Hope org lain tak salah anggap dgn abg.. - Mohd Zailie

    BalasHapus