Cik DieLot

Foto saya
luahan hati aku campak sini .korang baca okayy .aku tahuu pengkid tuuh dosa .akuu ponn tahuu yang kau niee minta penerangan akuu .dann kau perlu tahuu .yangg aku daa tahu semua tuuh .ta payah nak ajar aku bagai nakk beria bajet kau tuuh ustazah pilihann masyeh :)

Jumat, 13 April 2012

SANG STUPID DEAR

seriously saya sangat2 tak sukaa kepada orang yang sukaa memberi harapan palsu kepada saya ,
dea ni laaa salah satu yang saya sayang kan sangat2 , dea ni laa yang saya terhegeh hegehkan sangat , dea ni laa penyebab saya jadi bodoh kerana terlalu sayang n sanjung2kan manusiaa yang tak pernah nak menghargai cinta saya ni ape yang saya berikan , saya mulaa sedar dea mulaa jauhkan diri daripada saya ,
mcm2 alasan dea bagi , takda moto laa padahal jupee pmpuan ni bole pulak , takpe lah RANDY ALIF , tak perlu SUSAH PAYA MENCIPTA PEMBOHONGAN :) , ape awak kate BERHENTI BERHARAP DEKAT awak , YES , OFCOZ saya da BERHENTI BERHARAP DEKAT awak , cume kadang2 saya TERINGAT APE YANG AWAK DA BUAT AT SAYA , awak sangat KEJAM memaenkan perasaan orang :) onedayy awk kene balekk , tlglah jgn bagi harapan palsu lagi dekat pmpuan kesian laa sikt,
mane letak hati dan perasaan awak tuuuu kann ? saya hope saya orang yang terakhir yang awak suka bagi harapan , ingat saya tak pernah tunggu orang mcm mana saya tunggu awak 4mont , ni balasan awak , now awak da bahagiaa soo much kann ,

Jaga pacar lu. Jangan khianati dia seperti kau khianati aku.
Aku akan faham sakitnya nanti.
THANKS DEAR , YOU R THE BEST PLAYERS RANDAY ALIF </3

Tidak ada komentar:

Posting Komentar