Cik DieLot

Foto saya
luahan hati aku campak sini .korang baca okayy .aku tahuu pengkid tuuh dosa .akuu ponn tahuu yang kau niee minta penerangan akuu .dann kau perlu tahuu .yangg aku daa tahu semua tuuh .ta payah nak ajar aku bagai nakk beria bajet kau tuuh ustazah pilihann masyeh :)

Jumat, 04 Mei 2012

pemilik hati , sejak saya skype nan awak kan kan semalam rindu terasa laen pulak?
rinduu berganda2 tahu ? :') haha merepek sudah kan ? hahh malas nak update panjang2 ,
nanti orang kata saya syok sendiri+gilaaa :D
heee muah sikit capital A ,
rinduu nak skype nan awak then tengok awak buat muke comey 
MENGADA+GEDIK+muke seriz tak jadi tuu kann hm



SWEETHEARTS ♥ CAPITAL A
I afraid to lose my everything because you are my everything 
I dont need anything , because you are my everything 
I just need you because you complete everything 
i want you to be mine 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar