Cik DieLot

Foto saya
luahan hati aku campak sini .korang baca okayy .aku tahuu pengkid tuuh dosa .akuu ponn tahuu yang kau niee minta penerangan akuu .dann kau perlu tahuu .yangg aku daa tahu semua tuuh .ta payah nak ajar aku bagai nakk beria bajet kau tuuh ustazah pilihann masyeh :)

Sabtu, 27 April 2013

Tidak ada perubahan jika kita sendiri yang tak mengubahnya , pandulah diri kita pergi jauh dari orang yang tak menghargai kewujudan kita , perlu apa lagi menanti pada yang tak pasti ? Cukuplah permainan yang sering berlegar diruangan hati , kesian hati kita , menangis hati kita hanya kita yang tahu dan juga Allah SWT . Bangkit walaupun sesusah manapun kita nak berdiri , MOVE ON itu adalah cara terbaik untuk kita . Thats all , what i want tell you this myfeeling . Its so sucks right ?

# sorry :'(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar